Monday, May 21, 2012

3 K

Assalamualaikum pembaca blog Frogies Gurlz! ^_^

hehe...kali nie aku nk mnaip pasal kegemukan, kelemakan, dan kekenyangan aku sepanjang duk umah cuti semester nie..sbb tu la tajuk post ak kali nie 3K..

bila berat badan smakin brtmbah..so, scra tak lngsung lemak2 y ader kt badan aku nie pon mkin brtmbah laa kn..e'eh, da mcm buat hipotesis jerr da ayat aku nie.. -.-" oke, Inie sume disebabkn kekenyangan y aku alami...trlebih makan! hehe.. :D biasa la tuu..korang pon same gak kn..tipu lah kalo tak penah mkn smpai kenyang... :P

yelahh! duk umah brbeza dgn duduk dekat hostel..duk kt hostel wlpun mkn kenyang sekali pon takde la cpat sgt badan mmbesar aku rase sbb jauh ngan mak, ayah...dgn keje y brlambak then, disebabkn stress blajar..n lg satu mybe disebabkn bilik ostel ak y trletak kt tingkat 3..so, trbakar sikit lemak ak turun naik tngga hostel tuu..

TAPI! kalo duk umah, wlpon mkn "brdiet", badan nie tak susut2 jugak..haishh! ;(
nie disebakn senang hati sgt duk kt umah..yelah! tk byk bende yg nk kene dipikirkn sgt...nak keje pon tak buleh sbb cuti cume sbulan jerr..mane ader org nk ambek bkeje..
22 may 2012 : muke gemuk!
hurmm...tu jerr la yg ak nk bebel pasal 3K y aku tgh kena skrg nie...ak tau! korg2 pun same mcm aku gak kn???...haha! ngaku jerr laa.. :P
okey lahh..bubbye!

0 Comments:

Post a Comment

komen sikit..